söndag 25 april 2010

Hann inte...

Hann inte skriva igår typ...

I fredags var det Jesper och Olivers fest då.Det va väll helt bra =)Igår var jag till Lena.
På kvällen var jag på ett 60-års fest.
Där var jag med Ellen,Selina och Frida (www.princessf.blogg.se)
Det var jätte kul vi dansade och gjorde en massa mer också XD.Men jag kunde bara vara där tills tyyp halv 11 för jag cyklade så det blev så mörkt och kallt.
Men då när vi var där så åkte en brandbil förbi men jag tänkte inte mer på det.
Men idag fick jag veta att det åkte till min farmor och farfar.(det har tydligen brunnit där igår)(har inte sett det ännu).
Idag har jag varit på en mässa i Vasa.Där träffade jag Emma (min kusin)
Så då åkte jag hem med dom.
Mamma och pappa är i Vasa ännu (tror jag iallafall så vet inte vad jag ska hitta på)
hmm...måste fundera på saken


men nu orkkar jag inte skriva mer.

hejssvejjs<33Madd3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar