måndag 19 april 2010

shoppa,spela,dansa,...hmm

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Men i lördags var jag till Åbo då.Till ett ställe som heter Mylly och till IKEA.
(I Mylly finns det h&m och olika affärer!)

Jag köppte:

skorta (rutig)(olika färger)



Jeans/tights (tyyp gråa)sånna ni veet...kanske??



tights (svarta)



bikini (svart/vit/rosa)



väska (svart)med en liten rosett på



kofta (svart)



lampa (grön)



pennfack (svart)



skofack (att ha i klädskåpet) (svart/vit)



nagellack (svart/lila/skrikrosa)



pyjamas (olika färger)



påslakan (vit/grön)



Igår hade vi musikcafé.
Jag uppträdde med 2 danser,och 2 sånger med 4:orna.
Och andra sånger.
Det var ganska kul.=)

Idag har jag varit i skolan.Efter skolan var jag till något ställe där dom sålde blommor.
Sén var jag på fiolsövning.
Snart ska jag på drill-uttagning idag =)
Hoppas jag kommer med!!!!<33






Sees


Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar