onsdag 7 april 2010

soooooooooooooooooorryy!!

Sorry för att jag inte har skrivit nu på länge =(

Men asså jag har inte hunnit eller orkkat.Det tog kanske 1 h för mig att logga inn idag orkkade inte blogga just nu men anstränger mig lite nu dåå xD

Men iallafall på fredagen var vi till farmor och åt (min kusin och några andra var också där.)
På natten så spydde jag.(Usch) hatar att spy ;(
På lördagen gick jag och påskade med Moa.
På kvällen kom släktingar till oss men jag mådde ganska dåligt =(.
På måndag var jag till min kusin.
Igår var jag i skolan och till farmor.På kvällen där träffade vi Patricia.
Idag efter skolan övade vi dansen =) Nu har jag suttit vid datan länge =) (vet inte vad klockan är den går ju feel överallt)

Ska kanske på fotboll ikväll men vet inte om jag får för jag är kanska sjuk ännu =( (tror inte jag vill heller)


Byye




Madde<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar